Välkommen hit till mig!

onsdag 29 juni 2011

Fjärilarna är färdigvirkade!

Ja, så här blev de. Ganska skön kombo med många olika färger och så fick jag ju minska på mitt restgarnslager litegrann också. Ska nog virka lite såna här och ha med på julmarknad också. Det är ju dags att fundera på vad man ska hitta på om man ska stå på en sån.
Men idag har det inte varit någon virkning på g alls. Vi hade en solig skön förmiddag med bad för barnen och sen hade jag en lång varm eftermiddag ute på gården med ganska få barn i solen. Nu känns det att solen verkligen tar. Visserligen blir jag pigg, men värmen suger liksom ur energin också. Men jag klagar inte - jag älskar solen!
Nu är det bara 7 arbetsdagar kvar innan semestern och jag börjar dra ner på tempot. Så blir det även här på bloggen. Jag ska försöka slänga in ett inlägg då och då, men det blir inget regelbundet. Jag vet inte ens riktigt vad jag ska göra, alltså pysselmässigt. Har egentligen inget som ligger på, men jag har garn till en duk som jag gärna skulle vilja ha klar. Kanske ska jag försöka måla klart mitt skåp också. Inspirationen till det har lyst med sin frånvaro, men kanske kommer den med ledigheten.
Ta hand om er i sommar och pyssla på!

1 kommentar:

Maya sa...

fina små färgglada fjärilar :)