Välkommen hit till mig!

söndag 19 juni 2011

Söndagkväll

Hej hej!                                                                                                                       Nu undrar ni säkert vad jag har lagt in för konstig bild. Det är en del av den ami som jag jobbat med i veckan som var. Anledningen till del-bilden är att personen som ska ha den måste få sin present innan den blir bloggad och jag vill ju inte förstöra överraskningen. Men några fjärilar har jag hunnit med under veckan också, så nu finns det 17 st. Snart klart alltså - i god tid innan semestern! 
I fredags var jag och mina kollegor på en mysig middag tillsammans. Vi firade av ett par kollegor som slutat hos oss. God mat och dryck, trevligt sällskap, musik och babbel. Så igår hade jag en slödag, var ganska trött eftersom jag kom hem halv tre... Som tur är har det också blivit klart med ny kollega till hösten, en riktigt bra tjej. Skönt för mig!
Pyssla på nu - det ska jag!                                

Inga kommentarer: