Välkommen hit till mig!

fredag 10 juni 2011

Nymålat...

Ja, så var den här jobbveckan också slut. Semestern närmar sig (tack och lov) och när våren kommer brukar det alltid komma nya fina nagellack. Jag använder aldrig det på vintern, det känns liksom inte lika angeläget då. Men när våren och sommaren kommer blir jag alltid väldigt sugen, så i år har det blivit 4 nya färger. Den här har jag målat på och testat ikväll, riktigt somrigt apelsinsorbet-orange. Det syns kanske inte riktigt bra på bilden, men den är riktigt läcker.

För övrigt har veckan mest bestått av jobb och fjärilsvirkning. Jag ska alltså göra 22st till födelsedagspresenter till mina barn på jobbet och nu börjar det likna något. 10st har jag hunnit med hittills och det lär nog hinna bli ett par till under helgen. Bild kommer när ljuset är bättre för fotografering.
Pyssla på nu!

Inga kommentarer: