Välkommen hit till mig!

lördag 8 januari 2011

Söndagsöppet

Ja, det önskar jag att mina garnbutiker hade... Min grå sjal är inte klar, men jag har slut på garn. Alla trådar är fästa, allt för att den inte ska bli ett UFO, men jag behöver nog köpa ett par nystan till för att gå i mål med den. Trist, så jag började på nästa projekt, min halskrage. Nu har jag virkat den med dubbelt garn, så det går ju åt en del och det innebär att nu är det dags att fylla på med minst ett nystan av det garnet också. Jag har alltså inget att virka på just nu. Eller iaf så har jag inget litet projekt, bara stora som jag inte vill börja på för då blir de bara UFOn som bli liggande medan jag gör annat sen. Jag får helt enkelt lov att hitta nåt litet projekt som jag kan greja med imorgon, jag kan ju inte sitta sysslolös när det är skidor på tv...
Vi hörs! Pyssla på nu!

Inga kommentarer: