Välkommen hit till mig!

tisdag 11 januari 2011

Förrådet fyllt!

Jo, äntligen har jag lyckats fylla på mitt garnförråd efter helgens stopp. Den ena garnbutiken fick besök igår på hemväg från jobbet och där blev det tre nya nystan till min sjalkrage. Den andra butiken besökte jag på min promenad hem idag och de fick ställa upp med två nystan till min långa blyertsgrå sjal i Cotton-viscose. Så nu kan jag fortsätta med mina projekt, förhoppningsvis utan fler oväntade garnstopp. Men under tiden har jag ju hunnit börja på ett nytt projekt... Man kan ju inte sitta sysslolös... Ett par pulsvärmare efter helt eget huvud (ja, utan mönster iaf). Inspiration till dem finns det ju gott om överallt på alla andras fina bloggar, men jag tänkte prova att bara virka på, så får vi se vart det hela landar till slut. Blir de bra kanske jag bjuder på mönstret när jag kommit till inlägg nr 100. Det är bara 15st kvar dit nu...
Pyssla på nu - det ska jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Garn är livet!

//A-E