Välkommen hit till mig!

måndag 5 oktober 2009

Jaaa, min present har kommit! (Å så en ami)

Åh vad kul det var att komma hem idag. Posten låg på golvet och där hittade jag ett stort kuvert. Jag var tvungen att slita upp det på en gång, innan jag tagit av mig jacka och skor... Ivrig, nej då.... Titta vilken fin tygkasse jag fick i namnsdagspresent från Humlan Hulda! Jag vann ju hennes namnsdagstävling för ett tag sen. Den är perfekt för alla mina projekt som jag släpar runt överallt och så fin sen! Tack tack tack så mycket!

Har virkat lite ett par dagar nu på en liten amigurumi. En liten Hello Kitty blev det. Hon ska få ett par kompisar också. För att vara första försöket på ett tag så är jag ganska nöjd, men det blir nog ett eget mönster, gillar inte riktigt formen på henne. Morrhår ska hon också få, kanske... Hon är rätt söt som hon är annars... Som ni ser fick hon en liten halsduk också, så hon inte skulle frysa nu när det plötsligt blivit så kallt ute. Annars verkar hon gilla mina teljus med doft också och de är ju varma nog. Eller rynkar hon på den lilla nosen kanske..?

Kram på er!

1 kommentar:

Hulda sa...

Vad glad jag blev att du blev glad :-D Jag själv tycker att tyget är hur läckert som helst. Tyvärr hade jag inge namnlappar med humlansloggan på, de har inte kommit än så det fick bli en annan liten lapp istället.