Välkommen hit till mig!

fredag 5 november 2010

Hemliga amin klar!

Ja, alldeles nyss gjorde jag klart den, så nu sitter den här bredvid mig. Än så länge är den namnlös, det ska barnen på mitt jobb få sköta om tror jag. Och imorgon är det fotodags.Jag har några fler saker än den att fota, bl.a. min fina blomma som är helt magnifik nu när den blommar. Ni får se under helgen, jag uppdaterar när jag har fotat och är nöjd.
Måste ju berätta en annan positiv sak också. Stan har äntligen fått en riktig garnbutik igen! Jag var på stan och av en ren slump fick jag syn på ett ställe där de såg ut att hålla på med att packa upp garn. Jag kollade lite närmare och såg att det satt lappar om att de öppnade idag (läs igår). Härligt, då kan man både handla kvalitetsgarn och få prata med nån som förhoppningsvis kan en del så att man kan få tips om sånt man behöver hjälp med. Så bor du i närheten av Ludvika rekommenderar jag ett besök.
Pyssla på nu!

Inga kommentarer: