Välkommen hit till mig!

lördag 2 oktober 2010

Lite inredning eller vad man nu ska kalla det

Tänkte visa ett par bilder hemifrån mig. Jag satte ju upp lite nya gardiner och grejade hemma för ett par helger sen och hann inte fota det hela förrän nu i veckan. Det krävs ju nästan att det är mitt på dagen om det ska vara bra fotoljus (dagsljus) numera. Och det är ju inte så ofta som jag är hemma mitt på dagen...
Här kommer iaf bilderna (klicka för att se dem större):

Köket

Sovrummet
Ja, så ser det alltså ut just nu. Symaskinen på köksbordet står ju normalt inte där, men jag har lite att göra med den, så den får vara kvar framme tills jag fixat det jag ska - tre kuddfodral och några par trasiga byxor.
Vardagsrummet får jag återkomma till. Kanske tar jag en bild imorgon om ljuset tillåter, men det får nog bli två bilder om hela ska synas.
Pyssla på nu - det ska jag!

Inga kommentarer: