Välkommen hit till mig!

tisdag 18 augusti 2009

Pausat

Ja, det har jag gjort litegrann. Jag har bara sytt litegrann på mina rutor, men jag är så trött på kvällarna att jag inte orkar med att pyssla och handarbeta så mycket. Jag läser om er andra i era bloggar och inspireras istället. Men jag kan iaf berätta att jag har gjort klart fyra remsor med åtta rutor i varje och tre av dem är också ihopsydda på längden. Den fjärde gjorde jag klar idag, för bara en liten stund sen, så jag hoppas kunna sy ihop den med de andra imorgon. Men till helgen hoppas jag kunna visa en bild på kassens ena sida i färdigt skick! Vi får se hur det blir, helgen är ganska uppbokad förstås, så det kanske blir på måndag istället.
Men nu är det dags att ta ett snack med J, det tar också en stund varje dag... Ska bli intressant att se vad det blir av det också! Kram och godnatt!

Inga kommentarer: