Välkommen hit till mig!

lördag 1 augusti 2009

Fixardag idag

Eftersom jag var på 30-årskalas igår var min körförmåga inte på topp idag så jag avstod från bilen och fixade med en del annat istället. Min cykel som länge behövt lite omvårdnad fick en hel del av den varan. Nya skärmar, tvätt (välbehövligt…) justering av bromsar och det enda som saknas nu är lite olja till kedjan. Min hatthylla som suttit uppe en vecka har numera fått sina krokar på plats och badrumsskåpet har fått krokar för gardinspiral så jag kan sätta dit min spänngardin när jag sytt den.
Dessutom är alla mina 80 mormorsrutor klara för att börja virka eller sy ihop!!! Alla trådar är fästa och nu ska jag bara fixa med mönstret så att det stämmer, sen kommer bilden på det! Imorgon blir det en dag på Valbo köpcentrum med lunchdate och shopping. Spännande! Vi hörs efter det! Kram

Inga kommentarer: