Välkommen hit till mig!

måndag 3 augusti 2009

Nytt jobb

Ja, jag har gjort första dagen på nya jobbet idag! Kul var det! Har också börjat sätta ihop mina mormorsrutor. Det syns inte på bilden, men tre av dem sitter ihop nu, gjorde det efter att jag tagit bilden. Jag tror inte att jag kan bli nöjdare än så här. Ska virka handtag till väskan så fort jag satt ihop alla rutor. Men jag vill kolla vad jag ska ha för färg på dem innan jag börjar och det vet jag först när kassen är monterad. Är väl lite nöjd av andra anledningar också…
Men nu ska jag lägga mig så att jag är pigg imorgon när jag ska börja halv åtta. Kram på er!

2 kommentarer:

Eva Wendick sa...

Hej Kat, kul att du tittade in på min blogg och att du gillade min korg. Du har mycket spännande saker här på din blogg.

Det gick åt ett nystan av pappersgarnet till korgen och den är ca 20x15 i botten. Jag vet inte om Granit säljer pappersnören längre men det finns ju flera stället som har det.

Musseblomman sa...

Vilka fina rutor du gjort.. det blir säkert en snygg väska. Ska bli kul att se hur den blir när den blir klar.
Ha en härlig helg!