Välkommen hit till mig!

tisdag 21 juli 2009

64 st rutor

Ja, det går sakta men säkert framåt med min virkade kasse. Numera är rutorna 64 till antalet, men bilden tog jag igår och då var de 60st – det är alltså tio i varje hög. Jag hoppas på att jag ska vara klar med mitt projekt innan jag börjar på mitt nya jobb den 3 augusti, vi får se hur det går.
Annat pyssel ligger nere just nu, om man inte räknar rensning bland jobbgrejer som pyssel. Det har jag ägnat mig åt på jobbet nu i ett par dagar. 11 år på samma ställe sätter sina spår, men målet är att en flyttlåda ska räcka. Det kommer krävas en grym rensning för att få det att funka… Kläderna får jag nog inte räkna med i lådan heller...
Nej, dags att ta mig till sängen, börjar halv sju imorgon så det kommer att kännas hårt imorgon bitti om jag inte lägger mig nu. Kram och godnatt!

1 kommentar:

Louise sa...

Fina rutor. Ska bli kul att se det färdiga resultatet. :)