Välkommen hit till mig!

söndag 29 maj 2011

Nr 101

Ja, det upptäckte jag när jag skulle skriva idag. Jag har gjort 100 inlägg i den här bloggen redan. Jag måste genast fundera ut vad jag ska hitta på för att fira det.
Här kommer den utlovade bilden av min nya, eller iaf nymålade, hylla. Den har mååånga lager färg, eftersom den ju har varit svart tidigare. Nu kan jag fortsätta med att måla mitt lilla bord och sen fortsätta med att göra klart skåpet. Sen har jag ett helt "nytt" vardagsrum. Då ska jag börja fundera på möblering, men inte förrän då...
Min virkning är det dock sämre med just nu. Min påse växer just nu med ett varv i veckan ungefär. Det händer mycket annat i livet som tar tid just nu, så den får ligga till sig lite innan jag avslutar den. Men idag har jag iaf virkat ett varv på den!
Nästa inlägg kommer att handla om min somriga, nyinköpta skål som huserar på min sovrumsbyrå. Nu ska jag titta lite på Mästarnas Mästare - gissar att oslagbare Ingemar Stenmark blir svår att slå för Limpar.
Pyssla på nu!

Inga kommentarer: