Välkommen hit till mig!

söndag 22 maj 2011

Å, vad skönt det känns

Ja, med mina sommargardiner äntligen på plats alltså! Lite andra saker har också hamnat på plats som ni kan se här på bilden. Kuddarna är hemsydda och duken med - av restbitar av en panelgardin, så nu känner jag mig nöjd i mitt somriga vardagsrum. (Även sommarmattan har fått komma fram ur sin gömma!)
Livet springer på i 360km/t just nu, så det blir inte så mycket pysslat alls. Den virkade påsen växer med ett varv i veckan just nu... Men målar gör jag iaf. Ska försöka visa er den färdiga hyllan under veckan. Den ska bara få en eller kanske två strykningar färg till på översidan. Jag har ett par saker till jag tänkte visa er. Den ena skymtar i bakgrunden på den högra bilden, men den andra får ni vänta på. Jag kan iaf säga att jag är kanonnöjd med mitt köp!
Pyssla på nu!

Inga kommentarer: