Välkommen hit till mig!

söndag 14 mars 2010

Lååångt uppehåll

Ja, mycket har hänt i livet som gjort att jag visserligen jobbat med kreativa saker, men inte lika mycket med bloggen, men så är det ju ibland. Jag kompenserar med att lägga upp några inlägg idag och kanske fler i veckan om jag hinner.
Det första måste ju naturligtvis bli pepparkakshuset som jag virkade till julklapp och så ska ni få se bilder av de mindre ståltrådshjärtan som jag gjorde till släkten. Sen får ni vara nyfikna till nästa inlägg kommer. Kram

Ska också passa på att skriva att grundmönstret och min inspiration till detta hus kommer från Crochetra. Mönstret är ändrat efter mitt eget tycke och förstorat så huset skulle passa min mening om vad det skulle användas till. Är ni nyfikna på att veta mer om det får ni gärna skriva en kommentar!

Inga kommentarer: