Välkommen hit till mig!

söndag 14 mars 2010

Kökssoffan

Ja, den har varit obloggad ett tag nu… Den blev klar i höstas, men jag har liksom inte riktigt kommit mig för att skriva om den förrän nu.
Jag och en kompis använde lovveckan under hösten till att renovera lite möbler. Den här gången bestod renoveringen av målning. Vit vitt vitt i långa banor. Så nu är faktiskt de köksmöbler som skulle målas, helt färdiga. Skönt! Tyget är också nytt, ett enkelt rutigt i vitt och beige.
Ska bara ta mig i kragen och göra klart de övriga möbler som ska göras om (målas vita), så att allt blir klart här hemma.

De övriga bilderna är på min hylla med keramik och min kökspall som jag också fått iordning sen köket blev omtapetserat. Och det blev verkligen kanon! Kram

1 kommentar:

Emster sa...

Åh, vilken fantastisk kökssoffa! Har letat ett tag efter en lite nättare, exakt en sån!