Välkommen hit till mig!

tisdag 30 juni 2009

Mormorsruta & projektlistan uppdatering

Har faktiskt klarat av en punkt på min lista, så nu stryker jag den på originallistan i det inlägget, men det är:
* Beställa bilder och en tavla (20x30) från mina egna kort.

Himla skönt att känna att man gjort nåt iaf. Och nu pratas det om regn imorgon, så då kanske jag t.o.m. kan få lite mer gjort. Här nedanför kommer iaf en bild på min första mormorsruta. Den blev inte så bra som jag ville, men ni ser iaf färgerna. Har redan börjat på nästa ruta och den går mycket fortare eftersom jag kan mönstret i huvudet. Dessutom blir den hundra gånger bättre eftersom jag modifierat efter eget huvud. Så när kompisens lilla E började bli lite gnällig och det hjälpte att lova henne den första som plåster, så blev den kvar i lillbyn. Hon använde den som plåster på ett kliande myggbett som hon fått Salubrin på… Det sved sa hon, men rut-plåstret hjälpte!

Inga kommentarer: