Välkommen hit till mig!

tisdag 23 juni 2009

Dagens shopping

Ja, det blev ju som sagt en del shoppat idag när vi var hem till byhåla, det är 26 nystan med garn på bilden... Det är så synd att det inte finns nån riktig garnaffär här i stan, det skulle verkligen behövas. Nu tog vi det näst bästa alternativet och åkte så kort bit som möjligt och shoppade så mycket som möjligt. Mycket garn blev det… Det som inte finns med på bilden, men som ändå var dagen bästa fynd är min garnvinda. Hittade den på loppis, den var hel och fin förutom att några (3st tror jag det var) av trådarna som håller ihop tvärslåarna var borta. Det är bara att sätta dit nya och den kostade mig hela 5kr! En ny kostar 420kr…
Jag skriver mer om vad garnerna är till för projekt senare, nu ska jag lägga mig. Imorgon kommer kanske en bild på mitt etui för virkkrokar mm och på målarprojektet som jag håller på med. Tills dess - pyssla på!

Inga kommentarer: