Välkommen hit till mig!

måndag 10 oktober 2011

Pausmusik hade behövts...

Ja, det har varit paus här ett tag. Däremot inte på hantverksfronten. Jag har kanske inte virkat lika mycket som vanligt, men mitt kära skåp har äntligen blivit klart och finns nu på sin plats i vardagsrummet. En tripp till Ullared har jag också hunnit med, så lite nya saker att förgylla inredningen med blev det. Den lila duken som ligger uppe på skåpet bl.a, men det syns inte så mycket av den just här ju.
 
Lite skillnad blev det ju på skåpet före och efter, eller hur?! 
Lite virkat har det ju blivit också förstås. Just nu är det mobilfickor till höger och vänster. Ett par beställningar, men även ett par som var menade till julmarknaden som tyvärr blev inställd för min del i år. Jag har helt enkelt inte haft tid att tillverka tillräckligt med saker. Trist, men det kommer fler år! Vill man beställa mobilfickor är det bara att höra av sig i kommentarsfältet och lämna sin mailadress så hör jag av mig så fort jag kan. De kostar från 150kr beroende på storlek och utförande.

Inga kommentarer: