Välkommen hit till mig!

söndag 2 maj 2010

Sommarens projektlista

Ja, jag tänkte att jag skulle ha en sån för sommaren i år med. Den blir inte lång, men det är bara för att jag har valt att ha det så. Ett par saker är kvar sedan i fjol, men dem kan ni ju se själva i det inlägget. Så planen är att de ska bli färdiga i år.
Annars är det Skåpet som ska bli klart. Det lär nog ta några helger till, men fram till semestern ska det vara klart!
Virka en stor Hello Kitty. Jag har velat prova det ett tag, men det har inte blivit av, men nu ska det göras.
Jag ska också laga ett par toppar och byxor som blivit liggande. Har inte haft ork eller motivation att ta tag i det, men jag vet vad jag ska göra med dem, så nu ska det göras också.
Ja, så ser den ut. Inte lång, men tillräcklig för att jag ska vara nöjd. Och kanske är det lagom för mig att klara av, inte för mycket så att jag kommer känna mig stressad av den. Vi får väl se när jag kommer till slutet av sommaren. Kram på er!

Inga kommentarer: