Välkommen hit till mig!

torsdag 10 december 2009

Här kommer en uppdatering

Ja, det var inte länge sen nu, men jag har hunnit med att måla klart mitt nya soffbord och få det på plats i vardagsrummet. Jag är så nöjd (och katten med, man ser bara tassarna under bordet)!

Min sista Hello Kitty för i år är också klar, så nu blir det till att virka pepparkakshus enligt Crochetras mönster för fullt. På julafton ska det vara klart!

Och annars... Jo jag har gjort mig ett par ståltrådshjärtan som ska dekoreras med röda och frostade eller vita pärlor på tråd. Ett par julklappar blir det av det och idén är helt min egen. Sen blir det nog ett par till mig själv också om jag hinner. Bilder på det jag ska ge bort kommer när gåvan kommit till sin nya ägare. Tills vidare får ni hålla tillgodo med bordet och Kitty. Kram

Inga kommentarer: