Välkommen hit till mig!

söndag 29 november 2009

Cat pack

För er som är över 30 – kommer ni ihåg brat pack från 80-talet? Här kommer Hello Kittys motsvarighet. Riktigt kaxiga ser de ut såhär i grupp. =0S
Jag fick en beställning på fler av de gulliga små katterna, i tre olika färger. Så jag satte igång att konstruera mitt egna mönster till kissen eftersom jag inte riktigt var nöjd med det jag hade. Provade mig fram, det syns på Kittysarna, ingen är den andra lik. Dessutom har de fått varsin unik accessoar, utifrån vad deras kommande ägare troligtvis önskar. Imorgon är det leveransdags, så idag törs jag blogga dem. Nu ska jag bara göra en sista (?) innan jag känner att jag är nöjd med mitt mönster och kan skriva ner det. Smågrejerna finns det dock inga mönster till, de gör jag unika för varje Kitty. Kram på er!

Inga kommentarer: