Välkommen hit till mig!

söndag 13 september 2009

Äntligen igen...

Nu idag har jag trätt klart ett halsband som legat på is sedan i april, innan min flytt. Gissa om det känns bra?! Lite mer inspiration har jag också, så det kanske blir fler halsband den här veckan. Vi får se… Ska iaf premiär-använda halsbandet på planeringsdagen imorgon.
Annars har jag virkat ett litet sidoprojekt idag, ett egenkomponerat mönster som ska bli en födelsedagspresent till fredagen. Så bild på det projektet kommer sen, kanske mönstret också.
I övrigt har jag virkat klart handtagen till min garnkasse och nu är det ”bara ihopsyning” av den andra sidan kvar… Är rätt trött på den just nu, så jag börjar hela tiden på nya, mer spännande projekt istället, men om kassen får vila ett tag blir det säkert bra igen. Ha en skön vecka! Kram

2 kommentarer:

Koneko sa...

Alltid lika roligt att hitta nya pysselbloggar :) Ska helt klart hålla ett öga på denna i fortsättningen!

Hulda sa...

Jag har inte glömt dig och din vinst. Den kommer, jag lovar!!!! Men september är så stressigt med sambons födelsedag, inlämningar till universitet och jobbet (alltså terminen har kört igång på riktigt). Dessutom har jag varit provvirkare på ett mönster till en ev kommande bok samt fått beställningar på virkade kakor till en utställning till kaféet som kommunen äger....mycket som ska hinnas med på 24h... Men som sagt den som väntar på något gott....