Välkommen hit till mig!

lördag 6 juni 2015

Omstart

Nu var det längesen, länge länge länge sen!
Jag blev lite sugen att skriva igen, så jag tänkte göra ett nytt försök att lägga in lite grejer. Jag fyller på med gammalt först och så kommer de nya sakerna allteftersom. Men det blir som vanligt då och då, så förvänta er inte ett inlägg om dagen. ;0)  Få se hur jag lyckas, det är lite nytt med appar att blogga från.
I mitt privata liv så bor jag numera i hus, så det är lite att greja med. Vi har renoverat och donat massor de senaste två åren, men nu är det mesta klart. Vill man veta mer om det så finns jag som Katwinkle även på StyleRoom.
Virkprojekten just nu är att göra klart ett par gamla Ufon, fixa ett par dukar till kök och gästrum, skriva ner ett mönster till en egen duk mm. Just nu är det mer praktisk virkning, amigurumitillverkningen ligger lite på hyllan, men nån figur blir det då och då.
Vi hörs snart igen! Pyssla på!

Inga kommentarer: